mandag den 19. september 2011

IN YOUR ROOM, WHERE TIME STANDS STILL OR MOVES AT YOUR WILL


 



Jeg har haft en rigtig hyggelig søndag. Startede med brunch på the laundromat, som efterhånden er ved at blive en rigtig dejlig vane. Bagefter gik min veninde og jeg en tur på assistens kirkegården, inden vi kiggede på loppemarked i Jærgerborggade. Vejret var ikke lige det bedste, til loppe kiggeri. Men vi fandt faktisk lidt. Jeg købte to virkelig fine guld rammer og et blå cardigan med guldglitter på (25 KR ! ku ikke lade være jo) - bagefter tog vi på the living room og kiggede i en enkelt genbrug der havde søndagsåbent.
Senere gik turen hjem til min søster, hvor min svoger godkendte den linse der høre til det kamera jeg gerne vil have. Så nu er der ikke mange dage til, jeg forhåbenlig er den heldige ejer af et 550 d. Weee!!
Her til aften har jeg hygget med en ven. Vi fik god mad og så film. Denne søndag har været fantastisk, men nu er jeg også træt. En ny arbejds uge begynder, om 10 timer - SÅ GODNAT :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar