lørdag den 17. september 2011

ALLYOUNEEDISLOVE


Jeg har været utrolig snottet - sådan virkelig latterligt meget snottet de sidste par dage.
Så har ikke engang forsøgt at få taget et billede af mig selv, mit tøj eller noget andet.
Og et andet problem er, at mit kamera er gået i stykker. Det er dødt !! Så har kun min iphone i øjeblikket, og det jo bare ikke rigtig optimalt når man skal logge læsere til, med nice billeder ;)
Men er på sagen. For har fundet ud af hvilket kamera jeg skal have mig. Nu skal min svoger bare lige
godkende den linse der høre med  (han kan nemlig alt sådan noget) - og så skulle der ikke være noget der sætter en stopper for at spamme jer med gode billeder.
I morgen skal jeg hygge med en veninde. vi skal ud og spise brunch og bagefter på loppemarked  i Jærgersborggade. Håber jeg kan gøre mig nogle gode fund.
Nu vil jeg tilbage til min film og lørdags-hjemme-hygge. God weekend.
-

Ingen kommentarer:

Send en kommentar