torsdag den 1. september 2011

GOODBYE SUMMER


Selvom man ikke har set meget til sommere den sidste tid, så er det jo den første 'rigtige' efterårsdag idag. Tanken om at skulle vente 10 måneder, før jeg igen kan ligge i Kongens Haven og sole, gør mig da en smule trist. Men jeg elsker virkelig eftersårsmoden. Der kommer så mange skønne jakker, strik og støvler. Jeg er egentlig ikke til høj-sommer. Ved mindre jeg er i udlandet. Jeg bryder mig ikke om de danske strande, så jeg bader ikke rigtig (ved mindre jeg har en pool ved hånden) og tøj mæssigt, passer forår og efterår bare meget bedre til min krop og mit humør. Har jo også allerede købt 2 nye vinterjakker, så er jeg forberedt. Magter dog ikke alt den regn og blæst, vi skal til at have igen. SUK !
Sidder og ser Gossip Girl. Ville egentlig gerne i byen idag. Kødbyen. En kold øl på Bakken ville gøre mig godt. Men jeg har lovet mig selv, at der ikke skal drikkes i denne uge. Så bliver pænt væk.
Min veninde kommer og henter mig om lidt. Så køre vi hjem til hendes forældre i Nordsjælland, og henter tøj som vi skal bruge på søndag. Skriver mere om hvad og hvorfor, i morgen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar