torsdag den 25. august 2011

WANTED!

Jeg skal have et par New Balance mere, for jeg går så meget i mine andre. Det er jo nok den bedste sko der findes - måske kun lige overhælet af mine højt elskede billi bi støvler. Som nu køre på 3. år, de er skam også utætte og har fået skiftet lynlås 2 gang. Men jeg kan simpelthen ikke få mig selv, til at smide dem ud. De er blevet så tilpas slidte nu, at de aldrig har været flottere. Måske jeg skulle få skiftet de såler i år, så jeg i det mindste ikke går med våde sokker i dem ;)
Men jeg tænker at det skal være denne New balance jeg skal have mig. Har haft et par grå i tankerne, lige siden jeg købte mine første (som er sorte). Ved ikke helt, om den er lidt for lys, eller den faktisk bare er helt perfekt .. høhø. Har set at efterårs modellerne, så småt er landet i butikkerne, så jeg må snart ud og kigge. NB bølgen har ramt mig BIGTIME !!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar